Dijasporska investicija: U Prijedoru otvorena nova hladnjača

Da investicije bh. dijaspore u Prijedoru donose uspješne priče, nove prilike za zapošljavanje i razvoj biznisa, potvrđuju i posljednje vijesti iz kompanije ”Agroplus”.

Ova firma, pokrenuta zahvaljujući investiciji Bosanke sa adresom stanovanja u Švedskoj, Enise Larsson, te vrijednom radu agronoma Dragana Zorića, ponovo je u središtu pažnje javnosti zahvaljujući otvaranju nove hladnjače.

”Otvaranjem hladnjače potvrđujemo da širenje kompanije ide u skladu sa planom, gdje postepeno podižemo naše kapacitete, a samim tim i usluge te ono što izlazi kao proizvod iz ‘Agroplusa’. Ključno u svemu tome je naše traganje za znanjem i novim partnerstvima, a u takvim slučajevima, rezultat ne izostaje. Hladanjača ima kapacitet od 150 do 200 tona, namjena joj je prije svega za jabuku, krušku, šljivu, povrće, temperature između 2° i 4°C. Počeli smo sa berbom jabuke, te smo dio otkupili od kooperanata. Plan je direktna prodaja prijedorske konzumne jabuke, a hladnjača je tu veoma važna”, izjavio je Zorić.

No, na tome se ne zaustavljaju. Nedavno su u “Agroplusu” razvili paket podrške za male voćnjake na okućnicama, koje su prepoznali brojni klijenti iz regije i šire, koji je idealan za vikendice.

”Jedna od najvažnijih tradicija naših domaćinstava na ovim prostorima jeste gajenje voća na okućnicama. Zato smo sastavili paket sadnica za očuvanje te tradicije, koji najbolje oslikava spomenuti način uzgoja u današnjim uslovima. Imaćemo sadnice jabuke, šljive, trešnje, kruške, višnje, dunje, mušmule, oraha i lijeske. Vjerujem da kroz ovu ponudu možemo pronaći nešto i za malog proizvođača, za ljude koji se voćarstvom bave iz hobija, ali i za one koji imaju veće planove”, poručuje Zorić.

Zahvaljujući dijasporskoj vezi, ”Agroplus” je prepoznat i od USAID-ovog projekta “Diaspora Invest”. Također, kompanija radi sa stočnom hranom, gnojivima i sadnicama, te su lideri i u oblasti nabavke i distribucije repromaterijala za poljoprivrednu proizvodnju. U saradnji s njima je realizirana i kampanja “Jabuka je našla svoj novi dom” kojim se promovira prijedorska jabuka.
Priča o “Agroplusu” ohrabruje druge investiture da ulože u Prijedor. Na kraju priče, iz “Agroplusa” poručuju da je “voće ovdje našlo svoj novi dom”.

Iz USAID Projekta “Diaspora Invest” pozvali su druge dijasporske investitore da se prijave na poziv za dodjelu bespovratnih sredstava koji je otvoren do 30. septembra. Projekat podržava kompanije koje nisu starije od tri godine, u kojima članovi dijaspore imaju najmanje 25 posto suvlasništva ili kompanija ima određenu trajnu poslovnu vezu i partnerstvo sa članovima bh. dijaspore kroz distribuciju, podršku u pristupu tržištu, razmjenu znanja ili druge vrste saradnje.

(Akta.ba)

scroll to top