Prvi “Dan mediteranskog voća”, koji se održava u okviru projekta “Unaprijeđenje proizvodnje trešnje u Hercegovini”, s ciljem promocije novog brenda “Hercegovačka trešnja” održat će se 19. maja.
Cilj manifestacije je promocija domaćeg mediteranskog voća, novog brenda “Hercegovačka trešnja” te ukazati na razvojne potencijale koje omogućava uzgoj mediteranskog voća u Hercegovini, upravo na primjeru uzgoja trešnje.
Na prvom Danu mediteranskoga voća će uz prezentaciju novog brenda “Hercegovačka trešnja”, biti prikazan videospot s najznačajnijim činjenicama o trešnji i potrebi za brendiranjem. Potom bi se trebala održati panel diskusija na temu potencijali hercegovačke trešnje, a panelisti su predstavnici javnog sektora, proizvođača, kupaca, akademske zajednice i međunarodne organizacije.
Također, bit će predstavljen IT u poljoprivredi i obilazak tematskih štandova mediteranskog voća.
Projekat “Unaprijeđenje proizvodnje trešnje u Hercegovini” je produkt razvojnog partnerstva s Jaffa-Komerc d.o.o., a koji se realizira u okviru develoPPP.de programa kojeg implementira Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, a u ime Saveznog ministarstva za ekonomsku suradnju i razvoj (BMZ) SR Njemačke.