Staviti na prvo mjesto potrebe pojedinca – bio on zaposlenik, kupac ili poslovni partner – osnovno je načelo poslovanja kompanije dm drogerie markt BiH, koja ove godine slavi svojih jubilarnih 15 godina poslovanja u BiH. U ovom periodu dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija koja kupcima nudi više od 14.500 proizvoda. Od prve dm prodavnice, otvorene 2006. godine u sarajevskom naselju Dobrinja, prodajna mreža dm-a kontinuirano je rasla i danas broji 80 prodavnica u 44 bh. grada. Vodeći se svakodnevno vizijom utkanom u temelje dm-a, u dm prodavnicama te u distribucijskom centru i centrali u Sarajevu radi 800 zaposlenika.
Širokom ponudom na jednom mjestu po UVIJEK POVOLJNIM cijenama dm nastoji svojim kupcima olakšati svakodnevnicu, jer imaju priliku da po povoljnijim cijenama kupuju onda kada to žele i kada im je to potrebno, uštedjevši ujedno i novac i vrijeme. Pored privatnih robnih marki dm-a i drugih poznatih brendova, kupci u dm prodavnicama mogu potražiti nove proizvode 15 domaćih proizvođača. Priliku za razvoj svojih proizvoda i njihovo uvrštavanje u asortiman dm-a dobili su zahvaljujući društveno odgovornoj inicijativi {ZAJEDNO} za bolje sutra, pokrenutoj povodom jubileja, a kojom dm pruža podršku domaćoj proizvodnji.
Od odabranih 15 proizvođača, na policama dm prodavnica već se mogu pronaći proizvodi njih 12, a uvrštavanje preostalih slijedi u narednom periodu. Odabrane proizvođače dm podržava u razvoju i usavršavanju proizvoda, osmišljavanju marketinške kampanje te mentoringu po pitanju uvrštavanja proizvoda u trgovački lanac. To podrazumijeva stručne savjete o istraživanju tržišta, formiranju cijena, unapređenju ambalaže, izradi deklaracije, certificiranju i skladištenju proizvoda i slično. Inicijativa je realizirana uz podršku partnera Startup studio Fondacije Mozaik.
Odabrani proizvođači su: o. d. Theca-prirodna kozmetika, Proizvodna radnja Mystery, o. d. SPARK – BeeLuv, Pčelarski centar Batinić, Flora Handmade, Tiha Dolina d. o. o., Rock ‘n Row, Regius d. o. o., 4E&S1, o. r. Stari tradicionalni zanat Sherbetlook, o. d. Bamba, Sugar On Top – Orangetree, Elmar d. o. o., o. d. AM Apothecary, Matična mliječ Memišević.
„Podrškom domaćim proizvođačima ne samo da im pružamo mogućnost izlaska na tržište nego i stvaramo bolju, raznovrsniju i kvalitetnu ponudu za naše kupce. U godini koja je iza nas postali smo još svjesniji potrebe domaće proizvodnje i zastupljenosti domaćih proizvoda na policama trgovačkih lanaca. Tada smo, u jeku krize izazvane koronavirusom, kako bismo odgovorili na porast potražnje za dezinfekcijskim sredstvima, upravo u saradnji s domaćim proizvođačima koji su prenamijenili svoje proizvodne linije ili razvili nove proizvode, obogatili našu ponudu domaćim proizvodima. Inicijativom {ZAJEDNO} za bolje sutra nastavljamo s ovim trendom“, rekla je Admira Isaković, voditeljica Nabave i marketinga dm BiH.