Nakon što je na tržište BiH nedavno lansirano kiselo vrhnje od 12% mliječne masti u pakovanju od 400 grama, kao i kiselo vrhnje od 25% mliječne masti u pakovanju od 300 grama s novim i modernijim dizajnom, kompanija Lactalis BH najavljuje skoro lansiranje i ostalih visokokvalitetnih proizvoda iz svog asortimana Brzo & Fino, također u novom dizajnu.
Kiselo vrhnje,zahvaljujući finom, blago kiselom okusu i svilenkastoj teksturi, nezaobilazan je dodatak jelima, dok Mileram svakom jelu daje bogatu i jedinstvenu aromu i okus.
„Novi dizajn pakovanja domaćeg kiselog vrhnja, kao i Milerama, nastavak je aktivnosti koje kompanija Lactalis BH provodina brendu Dukat. Razvoj novog i osvježenog dizajna rezultat je kontinuiranog uvođenja noviteta na tržište Bosne i Hercegovine, a sve u cilju kako bismo našim kupcima dali odgovore na njihove želje i potrebe. Dizajn je novi, moderniji, ali je proizvod upravo onakav kakvim ga kupci vole i na čiji su okus navikli “, poručio je Dino Bajrić, direktor marketinga kompanije Lactalis BH.
Tako će na našem tržištu, u novom i inovativnom dizajnu, uskoro biti dostupni dobro poznati proizvodi iz Dukatove porodicepoput Milerama od 30% mliječne masti, kao i kiselo vrhnje od 25% mliječne masti.
Više od 2.000 farmera i zadruga svakodnevno isporučuje mlijeko u mljekaru Inmer Gradačac, centralno mjesto mliječne proizvodnje grupacije Lactalis BH i mjesto gdje nastaju proizvodi pod kapom robnih marki Dukat i Domaće blago. Lactalis BH poznat je i po brandovima Président, Galbani, Alpsko mleko, Sirela, Parmalat i Lactel, koje distribuira na tržište Bosne i Hercegovine.