Prirodni sokovi Sherbetlook nastaju na poljima u Visokom i Bratuncu

Ljubav prema prirodi, biljkama, voću i cvijeću, bila je motiv porodice Salkić za pokretanje brenda prirodnih sokova Sherbetlook.

Svi Sherbetlook sokovi su proizvedeni od sirovine koju sami organski uzgajaju – imaju svoje voćnjake, polja lavande, kao i ruže u Visokom i Bratuncu.

Ono sa čime se posebice ponose upravo je kvaliteta proizvoda, činjenica da je Sherbetlook porodična priča, kao i da su njihovi proizvodi s predznakom sezonski, domaće i uvijek kreirano s ljubavi. Donose savršen spoj tradicionalnih okusa i modernih aroma, a Nejra Lepić Salkić, jedna od članica njihovog tima, otkrila nam je više detalja o njihovom brendu.

Mnoge će razveseliti i vijest da su njihove gourmet kreacije sada dostupne i u više od 80 dm prodavnica što znači da ćete u sokovima od ruže ili lavande moći uživati i u udobnosti doma ili ureda.

Gdje se uzgajaju sirovine koje koristite za proizvodnju?

Za proizvodnju koristimo uglavnom sirovine koje mi sami uzgajamo. Posjedujemo ružičnjak, nekoliko duluma lavande i nane te od njih pravimo sok i čajeve. Pored navedenih imamo i jabuku, malinu, kupinu i krušku iz vlastitog uzgoja, a zasadili smo i neke nove kulture. Sirovine uzgajamo u Visokom i Bratuncu, dakle tamo gdje imamo zemlju.

Ko čini vaš tim i koje su lekcije koje ste naučili od osnivanja vašeg brenda?

Sherbetlook je porodični posao dakle cijela porodica je uključena od najmlađih do najstarijih članova. Sad znamo da ništa nismo znali na početku. Naučili smo da se najbolje stvari dešavaju, ne onda kada se mi najviše trudimo i najviše želimo, nego onda kada se stvore povoljne okolnosti, zato nas ne obeshrabri kada ne uspijemo u prvom ili drugom pokušaju. Važno je da radimo, da se trudimo i uživamo u svom poslu. A ciljeve ćemo ostvariti kad tad.

Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?

Mi koristimo prednost toga što smo mali i nismo velika industrija koja unaprijed ima definisano šta i koliko čega će proizvoditi tokom godine. Mi se prilagođavamo onome što nam je trenutno dostupno. a to je garancija kvaliteta proizvoda jer uvijek koristimo ono što smo mi uzgojili dakle, uvijek je to svježe i domaće.

Desilo se ove godine kupina nije rodila, umjesto nje ubacili smo neku drugu vrstu npr. grožđe. S druge strane mi imamo svoje tradicionalne proizvode koje uvijek imamo u ponudi, to su sokovi od ruže, nane, lavande. U ”backstage-u” zna biti totalna ludnica, branje latica ruže prije izlaska sunca, trčanje u proizvodnju, punjenje soka od nane, a poslijepodne žetva lavande. Možda djeluje naporno, ali miriše kao Džennet 🙂

Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?

Kako vrijeme prolazi tako se izazovi mijenjaju. U početku je najveći izazov bio kako i hoćemo li moći prodati ono što imamo. Poslije se stvari mijenjaju, kako proizvesti dovoljnu količinu koja bi zadovoljila potražnju. Ali konstantan izazov u našem poslu je nabavka adekvatne ambalaže, iz razloga što na tržištu nema dovoljno ponude, a mi, s obzirom da smo mali nije isplativo da uvozimo samostalno, pa iz tog razloga ovisimo o onome što je trenutno u ponudi.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Okusi. S obzirom da na tržištu mi jedini nudimo sokove od ruže, nane i zove, a da to nisu sirupi i da su potpuno prirodni čini naš brend drugačijim.

Kampanja {ZAJEDNO}  je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH. Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?

Koliko god mi vjerovali u sebe i svoj brand sama činjenica da smo među toliko kandidata izabrani da budemo dio ponude dm-a veliko je priznanje za naš rad. S druge strane zbog toga nas kupci sada imaju veće povjerenje u nas.

Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?

Mi smatramo da su nama bile mnogo važnije lekcije koje se odnose na tehničke detalje, iskustvo kako funkcionišu velike i ozbiljne kompanije i šta mi kao mali proizvođač možemo da implementiramo u svom poslovanju da bi ono bilo efikasnije i profesionalnije.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Možda zvuči smiješno ali naš moto je ”bez pokušaja nema ni promašaja”, dakle samo nastavimo raditi. Svakako dobro analiziramo da vidimo razloge neuspjeha, nekad su oni do nas, a nekad nisu a to je jako važno znati.

Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?

Da ponovim gore napisano, bez pokušaja nema ni promašaja. Prvo treba shvatiti da je to jedno predivno i uzbudljivo putovanje na kojem ćete dosta puta skrenuti pogrešno, ali to ne znači da idete u pogrešnom smjeru nego samo idete drugim putem koji vodi do istog cilja.

(Izvor: Bonjour.ba)

scroll to top