Sada već davne 1989. godine u Prnjavoru započela je uspješna porodična priča, koja je primjer da istrajnim radom i beskompromisnim uvjerenjem u kvalitet moguće je u BiH izgraditi firmu koja stvara novu vrijednost i doprinosi za skoro 200 zaposlenih, njihove porodice kao i lokalnu zajednicu.
Danas kompanija “Mladegs Pak” čini upravo to i pritom ostvaruje neke od najboljih rezultata u zemlji.
Proizvodnja za respektabilne evropske lance
Gradeći svoj uspjeh primarno na kvalitetu, što dokazuju i najviši svjetski prehrambeni sertifikati HACCP, ISO i IFS, proizvode kompanije već godinama zadovoljno biraju hiljade kupaca evropskih trgovačkih lanaca poput Lidl, Aldi, Rewe, Penny, SPAR i drugih za koje kompanija proizvodi. Ne zanemarujući značaj izvoza, “Mladegs Pak” i zaposlenici ovog domaćeg proizvođača ističu kako uvijek radije biraju domaće sirovine provjerenog kvaliteta, kako bi zaokružili proces proizvodnje u našoj zemlji i na taj način obezbijedili najbolji kvalitet potreban za kvalitetne i ukusne namirnice u pripremi porodičnog ručka.
“Bonito” kečap omiljen kupcima i u Africi
Već 30 godina postoji domaći brend “Bonito” sa asortimanom od preko 350 prehrambenih proizvoda, čiji prepoznatljivi lider i svima omiljeni prilog jelima je svakako “Bonito” kečap. Najnoviji dokaz kvaliteta je i uspjeh ovog kečapa na novom tržištu, ovaj put mnogo dalje od evropskih tržišta, na tržištu Angole.
Stanovnici ove velike afričke zemlje su pokazali da imamo sličan ukus po pitanju kečapa, te su odlično reagovali na kvalitet i okus kečapa iz BiH.
“Prvu količinu od 100 tona kečapa su naši kupci u Angoli već potrošili te smo brzo reagovali i dopremili nove količine, a iduće godine planiramo povećati ove količine kako bi zadovoljili rastuću tražnju za našim proizvodima na ovom tržištu”, izjavio je Mišo Lambić, direktor prodaje kompanije. Pored Angole, Lambić navodi i tržišta drugih zemalja u Africi kao nove izvozne ciljeve, a za zajedničke uspjehe ističe i zasluge te zalaganja partnerske distributivne kompanije Nelt, vodeće u rješenjima distribucije i logistike za cijeli region i šire.
“Daleka Angola sa svojih 25 miliona stanovnika je veoma izazovno tržište sa mnogo različitih običaja i tradicija, kako po pitanju kulture, tako i kuhinje. Sada bar možemo reći da su nam ukusi slični što se tiče kečapa”, otkriva nam Mirko Malešević, menadžer za izvoz koji je ovaj trgovački poduhvat učinio mogućim. U nastavku dodaje i da je popularnosti kečapa u Angoli zasigurno pomogla i simpatična slučajnost naziva brenda “Bonito” što na portugalskom jeziku koji dominantno govori lokalno stanovništvo, znači prelijepo ili dobro.
Novi uspjesi na domaćem tržištu kao i na polju izvoza nisu novitet za “Mladegs Pak” koji je za rezultate u 2020. godini proglašen prvim u BiH po prihodu u svojoj djelatnosti.