Kraš je u novoj kampanji kultnom keksu pored samog naziva Domaćica odlučio dodati zanimanja žena poput “pravnica, menadžerica, programerka” kako bi educirali mlađe generacije o važnosti pravedne podjele kućanskih poslova.
Keks Domaćica stekao je status kultnog na prostoru Balkana, a posljednjom kampanjom kompanija Kraš pokušala je “osavremeniti” proizvod koji nosi naziv uloge koja se u prošlosti isključivo vezala za žene.
“Cilj je naše nove kampanje je podići svijest javnosti o važnosti i kompleksnosti obaveza koje u domaćinstvu najčešće preuzimaju žene te osvijestiti da je briga o domaćinstvu zajednički posao svih ukućana. S tim smo ciljem, ponajprije kako bismo privukli pažnju građana i otvorili važnu temu, na police kao prvi korak kampanje stavili Domaćicu u posebnom izdanju”, poručili su iz kompanije u izjavi za Index.hr.
Nova ambalaža keksa privukla je pažnju korisnika društvenih mreža, a mišljenja oko “moderne Domaćice” su prilično podijeljena.
Dok neki smatraju da je kampanja pokušaj “političke korektnosti” koji nije dobro prošao, drugi su ipak poručili da je svaki pomak naprijed dobar.
“Kraš nam je izradio cijelu kolekciju da shvatimo što sve možemo biti uz to da smo domaćice”, pisalo je u jednom tvitu.
Također, pokrenuli su inicijativu za promjenu dijela definicije domaćice u pojedinim rječnicima i osavremenjivanje tog pojma u Hrvatskoj, a kreirana je i posebna platforma koja će uskoro biti aktivna.
(Izvor: Klix.ba)