Firme iz BiH u prva četiri mjeseca izvezle su bezalkoholnih pića u vrijednosti od 10,9 miliona KM, što je za 12 posto više u odnosu na isti period lani, a proizvođači kažu da inostrani kupci, koji su daleko zahtjevniji po pitanju kvaliteta, rado piju sokove proizvedene u našim pogonima.
Prema podacima Vanjsko trgovinske komore, od januara do kraja aprila na bh. tržište stiglo je bezalkoholnih pića čija je vrijednost 35,96 miliona KM ili 12 posto više u odnosu na isti period lani.
“Najviše bezalkoholnih pića iz BiH u proteklom periodu otišlo je na tržište Hrvatske, Srbije, Švicarske, Velike Britanije i Njemačke. Istovremeno, najviše je ovih pića na tržište BiH stiglo iz Srbije, Hrvatske, Mađarske, Slovenije i Austrije”, istakli su u Vanjskotrgovinskoj komori BiH.
Vrijednost izvoza bezalkoholnih pića lani, pokazuju podaci ove komore, iznosila je 36,9 miliona maraka, što je za sedam posto više u odnosu na godinu ranije. Kad je u pitanju uvoz, tokom prošle godine stiglo je bezalkoholnih pića u vrijednosti 116,6 miliona, što je 29 posto više u odnosu na 2021. godinu.
(Izvor: Akta.ba)