Tim kompanija Vispak, Klas i AS Holding na američkoj turneji ovaj mjesec obilježili su Dan nezavisnosti BiH ali i na poseban način proslavljaju 50 godina postojanja Vispaka.
Zlatna džezva kao ambasador BiH prvi put je na tlu Amerike, gdje ima za cilj da promoviše tradiciju naše države i da još bolje upozna potrošače sa kvalitetom ovog najpoznatijeg bh. brenda.
“Prije par dana smo bili u Chicagu da sa svim našim dragim kupcima popijemo kafu i to ne bilo koju, već onu našu pravu domaću, tradicionalnu Zlatnu džezvu na naš najposebniji način, a to je iz najveće džezve na svijetu. U Atlanti smo obilježili Dan nezavisnosti BiH, a družili smo se s našim ljudima u St. Louisu, New Yorku, Kentuckyu i sada smo u Michiganu gdje učestvujemo na najvećem food sajmu kao jedina kompanija iz jugoistočne Evrope. S obzirom da je Amerika naše drugo izvozno tržište po veličini, ponosni smo da upravo ovdje i na ovakav način predstavljamo tradiciju BiH”, ističe Nina Bijedić-Mujanović, direktorica kompanije “Vispak”.
Iz kompanija AS Holdinga kažu kako je ovo jedan vid zahvale svim bh. potrošačima u SAD-u koji godinama kupuju njihove proizvode i time podržavaju radna mjesta u BiH. Navode da je Amerika jedno od njihovih najvažnijih izvoznih tržišta i da se trude njegovati odnose kako s kupcima, tako i sa vjernim potrošačima.
“Prisustvo članica Grupacije na ovako velikom sajmu značajno je prvenstveno zbog izvoza naših proizvoda. Ponosni smo na činjenicu da je porast izvoza ostvaren u svim vodećim zemljama naših partnera. Imamo zaista dobar trend i bilježimo odlične rezultate kad je riječ o izvozu, a to je strateški cilj kako kompanije AS, tako i svih članica koje su u sastavu AS Holdinga. Uprkos trenutnom političkom ambijentu u zemlji, naše poslovanje bilježi rast. To dovoljno govori i o otpornosti domaće prehrambene industrije na sve izazove koje su prisutni i s kojima se suočavamo”, istakao je Armin Hrvić, direktor kompanije AS Jelah.
Iz Vispaka navode kako su u Americi na autentičan i specifičan način obilježili 50 godina postojanja kompanije, a to je uz kafu i druženje sa potrošačima kojima su, kroz najveću džezvu, prenijeli dašak bh. kulture i običaja. Priliku da proba Zlatnu džezvu imao je i Steven Brett Guthrie, kongresmen Kentuckyja.
“Čast nam je da na ovakav način promovišemo sve ono što je vrijedno u našoj domovini i što našim ljudima u Americi sa Zlatnom džezvom evociramo uspomene na Bosnu i Hercegovinu. Također, pojavljivanje na ovom sajmu je prilika za članice AS Holdinga da na američkom tržištu plasiramo nove proizvode interesatne cjelokupnom stanovnistvu SAD-a. Već smo dobili pozitivne impresije na naše proizvode i brendove poput Zlatna džezve, Sad pa sad, Tajne, TOPS, Kent i Klas”, ističe Vedad Halilović, direktor izvoza AS Holdinga.