Kao brand mesne paštete br. 1 u zemlji i Evropi, Argeta teži savršenim proizvodima koji će činiti dobro i domaćim dobavljačima i potrošačima. Koristeći pažljivo odabrane visokokvalitetne lokalne sastojke i osiguravajući da je svaki proizvod izrađen bez konzervansa, umjetnih boja, umjetnih pojačivača okusa i glutena, Argeta ostaje vjerna svojim vrijednostima i kupcima.
Tako je Argeta udružila snage s Bingom, najvećim maloprodajnim trgovcem u Bosni i Hercegovini i Menpromom, domaćim proizvođačem mesnih prerađevina. Zajedno su napravili novi i 100% lokalni Argeta okus “Kokošja sa sudžukom”.
„Ova je priča puno više od proizvodnje nove paštete. Ovo je priča o partnerstvima koja pozitivno utječu na lokalno okruženje, pomažu u zadržavanju radnih mjesta. Važno je prepoznati ovakve prilike u kojima možemo zajedno stvoriti nove vrijednosti za kompanije. Atlantic Grupa ima visoko postavljene ciljeve održivog poslovanja. Dodatno se brinemo i za šire društvo i radnu okolinu kroz proizvode vrhunske kvalitete i preko što manjeg utjecaja na okolinu, koristeći zelenu energiju u svim našim fabrikama. A tu je i mnoštvo društveno odgovornih projekata poput ovog, #PodržavamoDomaće ili brojnih sponzorstava događaja, društava ili donacija”, izjavio je Enzo Smrekar, potpredsjednik Grupe za Delikatesne namaze, Donat Mg i internacionalizaciju.
„Kontinuiran razvoj i posvećenost kvaliteti naših proizvoda je duboko integrirana u poslovnu politiku kompanije i to su na naše veliko zadovoljstvo prepoznali i partneri na ovom odličnom projektu iz Argete. Kreirali smo posebnu sudžuku bez nitritne soli, genetski modificiranih namirnica, konzervansa, aditiva i E brojeva s Halal certifikatom… Ukazano povjerenje na ovom projektu koji Argeta radi sa našim najvećim domaćim trgovačkim lancem Bingom je dodatna valorizacija svega onoga što smo do sada radili“, istakla je Merima Dževdetbegović, tehnički direktor MI Menprom.