MD kafa vjerna tradicionalnoj recepturi i svojim potrošačima

Regionalni lider u proizvodnji i preradi  kafe “Dragičević“ d.o.o Rogatica u ovoj godini plasiraće na tržište novi proizvod, mljevenu kafu MD Premijum, a planiraju i kupovinu novih mašina, te uspostavljanje saradnje sa svim trgovinskim lancima  širom BiH.

Kompanija „Dragičević“ d.o.o Rogatica je porodična firma koja se od 1989. godine bavi proizvodnjom i preradom kafe vrhunskog kvaliteta.

Od  malog, lokalnog proizvođača, kompanija „Dragičević“ je danas izrasla u regionalnog lidera na tržištu kafe, koji se svakodnevno trudi da unaprijedi svoju proizvodnju.

Prema riječima Bojana Dragičevića, direktora kompanije „ Dragičević“ d.o.o. Rogatica, kada je u pitanju  prepoznatljivi kvalitet i jedinstveni ukus njihove kafe – kompromisa nema.

„Već više od trideset godina pržimo kafu na svoj način. Već više od trideset godina kafu meljemo na kamenim mlinovima. Već više od trideset godina postojimo u domovima naših potrošača zahvaljujući prepoznatljivom kvalitetu i aromi. Jer, kafa nije samo napitak kojim naši vjerni potrošači započinju dan – kafa je filozofija života. Prepoznatljivi kvalitet i aroma MD kafe, kao i entuzijazam, posvećenost i energija koju naša porodica unosi u sami proces proizvodnje, predstavljaju suštinu naše poslovne politike i uspjeha“, naglasio je Dragičević.

Osim toga što u kontinuitetu rade već više od trideset godina, Dragičevići su postavili i standarde koji se tiču odabira sirovine, zatim standarde u proizvodnji i preradi kafe, kako bi finalni proizvod bio uvijek ujednačenog i prepoznatljivog kvaliteta.

„To smatramo našom osnovnom prednošću u odnosu na veoma jaku konkurenciju u BiH. Sa druge strane, to cijene i naši lojalni potrošači, koji već decenijama konzumiraju MD kafu“, kaže Dragičević.

Osim mljevene kafe, kompanija Dragičević na bh. tržište plasira i sirovu kafu, prženu kafu u zrnu, mljevenu kafu  MD Specijal, kao i espreso kafu MD Espreso Nota. Pri tome, najveći dio  prodaje čini mljevena MD kafa u različitim gramažama (100, 200, 400 i 500 grama).

„Godišnja prodaja mljevene MD kafe iznosi u prosjeku 180 tona. Planiramo da u ovoj godni  plasiramo  novi proizvod, mljevenu kafu MD Premijum, pošto je naš proizvod MD Specijal naišao na jako dobar prijem kod krajnjih potrošača“, istaknuo je Bojan Dragičević.

Kompanija Dragičević uglavnom posluje na području istočne Bosne, gdje su stekli više od  300 klijenata, među kojima su i poznati trgovinski lanci poput Konzuma, Tropika, Binga, Besta, Onogošta, Power-a. U 2020. godini ostvarili su vrlo značajan projekat, pišu Poslovne novine.

„Na području Istočnog Sarajeva otvorili smo u 2020. godini maloprodajni objekat – prodavnicu kafe+kafeteriju „MD kafa“. Ovdje naši cijenjeni potrošači, osim toga što mogu kupiti sve naše proizvode, mogu i degustirati širok asortiman napitaka od kafe, kao i kupiti MD kafu za ponijeti“, objašnjava Dragičević, dodajući da će nastojati otvoriti slične objekte i u drugim gradovima u BiH.

Pandemija virusa COVID-19 je imala uticaj i na tržište kafe u BiH, jer kako dalje navodi Dragičević, cijena sirove kafe na svjetskom tržištu varira usljed sveukupne situacije. To se u znatnoj mjeri  odrazilo i na poslovanje  njihove kompanije, ali  nisu imali prekida u poslovanju.

„Ali, bez obzira na teže uslove poslovanja izazvane postojećom pandemijom, uspjeli smo zadržati pozitivan rezultat i ostvariti prihod od 1.754.500 KM, uz neto dobit od oko 58.000 KM. To je neznatno slabiji poslovni rezultat u odnosu na 2019. godinu, kada smo ostvarili ukupan prihod od 1.786.000 KM i neto dobit od 82.300 KM“, tvrdi Dragičević.

Širenje prodajne mreže i uspostavljanje saradnje sa svim trgovinskim lancima i objektima širom BiH, kao i učvršćivanje već postojećih poslovnih veza, neki su od planova ove kompanije  u 2021. Na vrhu liste prioriteta je kupovina još jedne mašine za prženje kafe, većeg kapaciteta, kao i kupovina još jedne savremene automatske pakerice.

„Pri tome, očekujemo određenu pomoć i subvencije od države, kao i povoljne kredite od strane banaka, jer su cijene kvalitetnih mašina na tržištu visoke. Ali, nadamo se da ćemo uz odgovarajuća zaduženja i uz podršku državnog nivoa, koju do sada nismo koristili, uspjeti ostvariti naše zamisli i na taj način dodatno unaprijediti proizvodnju i kvalitet naše kafe“, rekao je Dragičević.

(Teglica.ba / Poslovne novine – Irena Vasić Dobrić)

scroll to top