Cijene proizvoda i usluga koje se koriste za ličnu potrošnju u Bosni i Hercegovini mjerene indeksom potrošačkih cijena, u martu 2022. godine u odnosu na prethodni mjesec, u prosjeku su zabilježile rast nivoa za 2,8 posto.
Više cijene zabilježene su u gotovo svim odjeljcima.
U prosjeku je zabilježen rast cijena u odjeljcima Hrana i bezalkoholna pića za 2,5 posto, Alkoholna pića i duhan za 0,2 posto, Odjeća i obuća za 4,2 posto, Stanovanje i režijski izdaci za 1,3 posto, Namještaj i kućanski uređaji za 0,7 posto, Prijevoz za 10,2 posto, Rekreacija i kultura za 0,5 posto, Obrazovanje za 0,2 posto, Restorani i hoteli za 1,8 posto te Ostala dobra i usluge za 1 posto.
Na godišnjem nivou u prosjeku je zabilježen rast nivoa cijena od 10,2 posto. Naime, nivo cijena u martu 2022. godine u odnosu na isti mjesec prethodne godine viši je za 10,2 posto.
Prosječni rast cijena zabilježen je u odjeljcima Hrana i bezalkoholna pića za 14,8 posto, Alkoholna pića i duhan za 0,7 posto, Stanovanje i režijski izdaci za 8,3 posto, Namještaj, kućanski uređaji i redovno održavanje kuće za 6,3 posto, Zdravstvo za 1 posto, Prijevoz 24,5 posto, Komunikacije za 0,3 posto, Rekreacija i kultura za 5,2 posto, Obrazovanje za 0,5 posto, Restorani i hoteli za 6,9 posto te Ostala dobra i usluge za 3,7 posto.
Prosječni pad cijena je zabilježen u odjeljku Odjeća i obuća za 5,5 posto.
(Izvor: Biznisinfo.ba)