Turizam može pomoći poljoprivredi

Danas je na Sajmu šljive održana radionica pod nazivom Savremeni trednovi u ruralnom turizmu. Na radionici su govorili profesori sa Prirodno matematičkog fakulteta u Tuzili, dr. sc. Semir Ahmetbegović, dr. sc. Fadila Kudumović Dostović i mr. Željka Stjepić Srkalović.

”Ruralni turizam je oblik turističkog prometa i bitan faktor opstanka i razvoja ruralnih područja, u funkciji očuvanja lokalnog identiteta, tradicije i običaja”, istakao je prof. dr. Semir Ahmetbegović govoreći o ruralnom turizmu, značaju i trendovima.

Kako je istaknuto, imamo potencijal koji trebamo pretvoriti u našu prednost. Ovaj blago-padinski i brdsko-planinski krajolik nismo prepoznali kao autentičan i na tome treba raditi kako bi se to što prije valorizovao, poručeno je sa ove radionice.

Ističući obilježja ruralnih područja Sjeveroistočne Bosne, rečeno je da bez organizovane poljoprivrede nema ni ruralnog turizma. Jer turizam je samo dopuna poljoprivrednim gazdinstvima da plasiraju svoju robu.

”Turizam može pomoći poljoprivredi, tako što će poljoprivrednik na kućnom pragu prodati svoje proizvode po znatno višoj cijeni od otkupne, izbjegavajući troškove transporta i ostale opasnosti koje ih prate”, rekao je prof. dr. Semir Ahmetbegović.

Da bi se privukli turisti, neophodno je kreirati turističku ponudu i proizvode ruralnog turizma. Neophodno je brendirati turističke proizvode koji bi se mogli reklamirati i na taj način privući zainteresovane goste na poljoprivredna gazdinstva, jedan je od zaključaka sa današnje radionice.

U tome bi trebali pomoći edukovani turistički radnici, a Prirodno-matematički fakultet u Tuzli ove godine izvodi prvu generaciju bacherola Turizmologije, čime će se dobiti profesionalniji pristup gostima i turistima.

Kako je istaknuto, već u oktobru bi se trebao organizovati i okrugli sto na temu savremeni trendovi u ruralnom turizmu koji bi trebao dati neke od konkretnih prijedloga kako da se oblast agrarnog turizma što bolje pozicionira na turističkoj karti Bosne i Hercegovine.

scroll to top