Šta jesti za bolje pamćenje?

Specifična ishrana, koja se naziva MIND dijeta, mogla bi da smanji rizik od demencije. Ovo su glavne namirnice koje bi trebalo da uključite u ishranu da biste imali zdrav mozak.

Bobičasto voće

Bobice su bogate flavonoidima koji su vrlo korisni za naš mozak. Dakle, dodajte borovnice, jagode i brusnice svojim grickalicama i vaš mozak će vam biti zahvalan.

Zeleno lisnato povrće

Zeleno lisnato povrće, a pogotovo spanać, kelj, zelena salata koji dokazano smanjuju stopu starenja mozga.

Orašasti plodovi

Umjesto prerađenih grickalica i slatkiša, radije jedite sirove ili pečene orašaste plodove, koji su bogati vitaminom E koji pomaže mozgu da funkcioniše. Osim toga, zbog zdravih masti, vlakana i antioksidanata pomažu našem cjelokupnom zdravlju.

Maslinovo ulje

Maslinovo ulje je saveznik broj jedan za dobar i zdrav obrok. Ljekari savjetuju da koristimo maslinovo ulje u ishrani, posebno ekstra devičansko maslinovo ulje, koje je zaštitnik našeg mozga i pamćenja.

Riba
Ribu treba da jedete najmanje jednom sedmično. Istraživanja su pokazala da su ljudi stariji od 65 godina koji su stalno jeli ribu postigli bolji rezultat na testovima pamćenja u poređenju sa onima koji su jeli manje. Riba uključuje zdrave masti, B-6 i B-12 koji su korisni za vaš mozak. Prema dijeti MIND dovoljno je jednom sedmično uvrstiti ribu u jelovnik.

Namirnice koje bi trebalo da izbjegavamo su puter, margarin i sir. Osim toga, previše šećera i soli nije dobro za naš mozak.

(magicnobilje.com)

Redakcija

Next Post

Ukusna krem supa od krompira

pet jan 24 , 2020
Sastojci: 3 kašike maslinovog ulja, 4 velike prase, 150 g nasjeckanog luka, 1 l pilećeg temeljca, 700 g pire krompira, 100 ml vrhnja za kuhanje, 6 kašika kiselog vrhnja, 1 kašika nasjeckanog vlasca. Priprema: 1. Zagrijte ulje pa dodajte nasjeckani luk i prasu. Posolite, pobiberite i pirjajte desetak minuta. 2. […]