Nestlé: U BiH smo ostvarili snažan organski rast prodaje od 8,3 posto

Građani naše zemlje odavno znaju da svaki dobar obrok počinje sa supom. To dokazuju i podaci koje je najveća prehrambena kompanija na svijetu, Nestlé, predstavila u svojoj surčinskoj tvornici.

Otvorivši vrata tvornice predstavnicima bh. medija na tradicionalnom godišnjem druženju s novinarima, kompanija je, iz prve ruke, pokazala kako u praksi izgleda prilagodba poslovanja modelima održivosti, te proces proizvodnje prema rigoroznom Halal standardu.

“Halal certifikat je za nas veoma važan, a činjenica da se u BiH svake godine pojede skoro 8 miliona porcija halal certificiranih MAGGI supa govori da je to važno i za naše potrošače. Ovo je rezultat naših napora da kontinuiranim inovacijama nastavimo pomicati granice u našem portfoliju. Izuzetno smo ponosni na povjerenje koje imamo na tržištu, a istovremeno svjesni obima odgovornosti koje imamo”, istakao je ovim povodom Milan Dukić, voditelj prodaje kompanije Nestlé za Bosnu i Hercegovinu.

U svom izlaganju Dukić je dodao i da je nit vodilja svakodnevnog djelovanja kompanije želja za poboljšanjem kvaliteta života i doprinos zdravijoj budućnosti, a važan dio ovog zadatka jesu aktivnosti koje doprinose očuvanju ili unapređenju životne sredine. Vođen upravo time, Nestlé se na globalnom nivou već ranije obavezao da će do 2025. godine koristiti samo obnovljive izvore energije.

„Zaštita prirodnih resursa postala je imperativ, a budućnost poslovanja u 21. stoljeću zasigurno podrazumijeva zamjenu standardnog poslovnog modela onim cirkularnim. Vođeni upravo tim principom, transformirali smo sistem poslovanja fabrike u Surčinu, a kao rezultat od 2019. godine nismo odložili nikakav otpad na deponije. Dodatno, fabrika koristi 100% zelenu energiju iz hidroelektrana, a može se pohvaliti i najmodernijim postrojenjem za preradu otpadnih voda, koje na godišnjem nivou smanji korištenje vode za 50.000 kubnih metara vode, što je jednako volumenu 20 olimpijskih bazena”, objasnila je Tanja Žigić, direktorica Nestlé fabrike u Surčinu.

Da briga o okolišu itekako ide ruku pod ruku sa uspješnim poslovanjem dokazuju i poslovni rezultati Grupe – u 2021. godini organski rast iznosio je 7,5%, dok je realan interni rast bio 5,5%.

Pozitivan trend nastavljen je i u prvom kvartalu ove godine, kada je zabilježen organski rast od 7,6%, uz realan interni rast od 2,4%.

„Uprkos izazovnom okruženju, ostvarili smo snažan organski rast prodaje koji je u Bosni i Hercegovini iznosio 8,3%. To je vidljivo i kroz tržišni udio – u BiH su na prvom mjestu naši poznati brendovi NESCAFÉ kafa i Dolce Gusto kapsule i aparati za kafu, sa udjelom od 18,1%, baš kao i žitarice koje imaju oko 50% udjela. THOMY majoneza je godinama ubjedljivo prva, sa 44,2% udjela. Ostajemo posvećeni budućem rastu – ne samo našeg poslovanja, već i lokalne zajednice”, zaključio je Dukić.

(Izvor: Biznisinfo.ba)

scroll to top