Kako je Marlenka za kratko vrijeme osvojila tržište BiH

Kao što se to nudi kupcima širom Evrope i svijeta, i u Bosni i Hercegovini zaslužuju da im se pruži pristup najkvalitetnijim proizvodima, kaže Nejra Aljović, country sales menadžer bosanskohercegovačke firme Bosona Food, specijalizirana za uvoz i distribuciju hrane najviše kvalitete, između ostalog i distribuciju svjetski poznate torte od meda Marlenka.

A kupci, rekla je Aljović, itekako znaju prepoznati i nagraditi trud.

“S brendom Marlenka pokazali smo da na tržištu Bosne i Hercegovine itekako postoji prostor za premium proizvode, odnosno proizvode koji primarno nisu cjenovno orijentirani”, kaže Aljović.

Sa snažnom infrastrukturom i timom menadžera s iskustvom na domaćem i međunarodnom tržištu, organizacija Bosona Food je u kratkom vremenu s proizvodima Merlenka osvojila bosanskohercegovačko tržište, uključujući najveće prodajne lance u zemlji i neke od najposjećenijih restorana i hotela.

“Znate da ste uspjeli kada proizvod iza kojeg stojite u jednom trenutku više ne morate nuditi, već ga kupci sami počnu tražiti”, rekla je.

Ali, koliko je zapravo teško prepoznati potrebu kupaca? Govoreći o selekciji pri odabiru proizvoda, Aljović kaže da se, uz ispitivanje potencijala tržišta katkad potrebno prepustiti i vlastitim emocijama i tragati za onim proizvodima “koje bismo s radošću kupili za svoju porodicu i sebe”.

Većinu poslovnih partnera s kojima pregovara njen tim i ona, privukla je upravo zanimljivim i inspirativnim pričama o slasticama. Za proizvod, posebno za hranu, važno je da ostavlja pozitivan dojam.

Tako, napravljena od prirodnih sastojaka poput visokokvalitetnog meda, pravih oraha, ukusne karamel kreme i vrhunskog kakaa, češki brend Marlenka izrastao je u najpoznatiju tortu od meda koja se prodaje u više od 50 zemalja svijeta, uključujući i Bosnu i Hercegovinu.

“Za nas je lični dojam jako važan kod odabira proizvoda s kojima ćemo raditi”, kaže Aljović, objašnjavajući da samo tako cijeli tim može uložiti dovoljno energije i ljubavi u njegovu promociju.

“To nam zasad ide jako dobro”, navodi ona.

Širenje portfolija

U Bosoni Food trenutno rade na proširenju portfolija, i dalje sa fokusom da potrošačima ponude proizvode koji su drugačiji od proizvoda u kategoriji, rukovodeći se principima koji su u skladu sa vizijom organizacije, “a to je da u prvi plan stavljamo kvalitet proizvoda”.

“Razvijamo dvije nove robne marke, jednu u kategoriji humusa, a drugu u kategoriji kolača i ciljamo da budemo prvi u ovoj kategoriji”, kaže Aljović.

Kako je kazala spomenute robne marke će se pojaviti krajem marta i krajem juna na tržištu Bosne i Hercegovine.

“Svakako, nastavljamo sa selekcijom proizvoda koji će doprinijeti našem rastu i razvoju. Selekcija ponude će se uvijek voditi principima – šta je to što nedostaje tržištu Bosne i Hercegovine, uzimajući u obzir inovativnost i nove svjetske trendove kada je u pitanju hrana općenito”, kazala je.

Zbog brzog i profesionalnog lansiranja brenda Marlenka na tržištu Bosne i Hercegovine, Bosona Food je dobila povjerenje da distribuciju brenda radi za još nekoliko zemalja u susjedstvu, kao i za neke zemlje koje ne graniče sa Bosnom i Hercegovinom, na šta su u ovoj organizaciji posebno ponosni.

(Izvor: Akta.ba)

scroll to top