Fine Food na sajmu SIAL u Parizu predstavio asortiman spreman za svjetsko tržište

Pariški SIAL, najveći Međunarodni sajam inovacija u prehrambenoj industriji mjesto je susreta i izvor inspiracije proizvođača iz cijelog svijeta, među kojima je i domaća prehrambena kompanija Fine Food.

Cilj sajma je promocija trendova i inovacija globalne prehrambene industrije, a da su spremni za svjetsko tržište pokazuju i odabrani proizvodi i prehrambene inovacije iz Fine Food proizvodnje, proizvodi domaće recepture koji su već u prvim danima sajma oduševili prisutne i zainteresirane partnere.

Fine Food fokus predstavljanja jesu polugotovi i gotovi proizvodi, duboko zamrznuta tijesta – podloga za pizzu, pite u pakovanjima od 810g i 500g, te prepoznatljive krostate i somuni, koje je dovoljno ostaviti na sobnoj temperaturi i spremni su za konzumiranje.

Mirisi sa Fine Food štanda svakodnevno privlače veliki broj posjetilaca, koji imaju priliku degustirati jedinstvene okuse domaćih pita, ali i pizze, koju za ovu priliku priprema dugogodišnji prijatelj i pizza majstor iz Italije.

Kako je SIAL i jedinstvena prilika za networking, a podneblje iz kojeg dolazimo zanimljivo posjetiocima i učesnicima, veliko je interesovanje za suradnju i širenje distribucione mreže širom svijeta.

“Posjećuju nas ljudi sa kojima surađujemo i ovo je jedinstvena prilika da učvrstimo dobre poslovne odnose sa partnerima koji dolaze iz Bugarske, Njemačke, Hrvatske, Holandije, ali i onim potencijalnim iz regiona, pa čak i Južne Koreje i Bliskog Istoka. Potencijali su neograničeni, i tu smo da ih iskoristimo i plasiramo na svjetsko tržište ono najbolje što dolazi iz BiH”, poručio je Faik Musakadić, Marketing Manager u kompaniji Fine Food.

Sudjelovanje na ovakvim sajmovima i susreti sa najvećim privrednicima svijeta pomažu Fine Food viziji, postati vodeća kompanija u proizvodnji ukusnih i visokokvalitetnih proizvoda, prepoznatljivih širom svijeta, a koji zadovoljavaju najviše standarde i potrebe kupaca.

Kao izvozno orijentirana proizvodnja hrane, Fine Food razvojna strategija bazirana je na daljem širenju asortimana duboko zamrznutih tijesta, peciva i delikatesnih proizvoda, kao i na kontinuiranom ulaganju u nove tehnologije, modernizaciju proizvodnih pogona i povećanju proizvodnih kapaciteta.

Više o Fine Food asortimanu, maloprodajnoj mreži i mogućnostima partnerstva na: www.finefood.ba.

(Izvor: Akta.ba)

scroll to top